27 Temmuz 2015 Pazartesi

Down Under Naturals Argan Yağlı Saç Bakımı

Kızlarrr:) Bugün gerçekten hayatımı değiştiren argan yağını sizlere anlatacağım..Saçlarımı kuaförde yakan kadını hala unutamıyorum.. Öyle kuaförlere inat bu yazıyı yazıyorum.. Bir yıl önce saçlarımı yaktılar uçları lastik gibi olmuştu.. Kestirdim fakat birazı duruyordu çok kısaydı zaten saçlarım. Bende araştırdım herşeyi hemde.. Saçları hızlı uzatan her formülü denedim belkide .. Şuan eski cılız saçım gitti yerine eskisi kadar olmasada gür saçlarım geldi diyebilirim.. Her banyodan sonra nemli saçlarıma sürdüm.(Çünkü kurutmadan önce saçları koruyor kurumasını engelliyor..Eğer kurutmayacaksanız bi fıs sıkın ve saç uçlarına doğru sürün) Vıcık vıcık yağ oluyor iki kez fıslatınca.. Daha sonra aylar geçti saçlarım uzamıyor gibi geldi..Bigün uyandım gerçekten küt olan saçımın omzuma geldiğini gördüm.. Buarada kuruttuktan yada düzleştirdikten sonra kabaran saçlarınız içinde bu ürünü satın alabilirsiniz.. Gerçekten işe yarıyor.. Sadece sabredin kızlar..
Buarada E vitaminini bu sprey şişede bolca bulunduruyor bu marka :)
Yazın güneş koruyucusundan sonra yanınızdan ayrılmaması gereken tek ürün..


İÇERİĞİ :

2 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş.👏 banada beklerim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Yeni keşfettim sayfanızı, çok güzel yazılarınız. Emeğinize sağlık. İlginizi çekerse benimde kendimce şirin bir bloğum var, sizi de beklerim.
    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil